Eu, femeia

În cartea EU, FEMEIA, John şi Stasi Eldredge, într-un mod delicat, gingaş, dar în acelaşi timp direct, pun punctul pe i”, pe ceea ce ne frământă pe noi femeile. E o carte directă, captivantă, o aventură în care autorii ne descoperă dorinţa lui Dumnezeu de a-şi manifesta dragostea Sa pură faţă de noi femeile, fiinţe atât de însetate după acceptare, protecţie, dragoste necondiţionată, după Cineva care să ne împlinească visele şi să ne dea semnificaţie. Accentul este pus pe acea frumuseţe pe care o poţi căpăta prin trăirea unei vieţi pline de Duhul Sfânt. Remarcabilă este importanţa dată identităţii cu care am fost create de Dumnezeu, pe valoarea noastră ca prinţese ale cerului.

Prin îndemnul de a ne trăi feminitatea alături de Prinţul nostru ceresc, în această lume care pune accentul pe tiparele unei frumuseţi trecătoare, persoana care citeşte această carte nu poate să rămână indiferentă. Personal, am fost încurajată de modul practic şi deschis al autorilor de a aborda subiectul feminitatea, şi mă gândesc adesea la cât de diferită ar fi viaţa mea dacă mi-aş trăi la maxim identitatea mea de femeie, dacă aş fi conştientă cât sunt de iubită şi dorită de Dumnezeu. Recunosc că de multe ori a trebuit să-mi întrerup lectura pentru că ochii mei erau plini de lacrimi, iar inima mea tresălta de fericire, uimită de pasiunea cu care mă iubeşte Prinţul meu. Este o carte pentru acele femei care-şi doresc să aibă o viaţă plină de sens, semnificaţie, dar şi pentru acei bărbaţi care-şi doresc să înţeleagă mai bine din tainele sufletului feminin şi doresc să-şi ajute partenerele să nu uite scopul cu care sunt create.

Interesantă, atrăgătoare....era necesar să fie scrisă o asemenea carte. Orice femeie trebuie s-o citească!

©Ligia

5 comentarii:

Andrei 8 septembrie 2009 la 17:54  

dar bărbaților, o recomanzi? :D

Katty 8 septembrie 2009 la 21:51  

Multumim Ligia, pentru randurile frumoase scrise aici...intr-adevar se merita citita cartea aceasta. Vreau sa scriu cateva ganduri aici ca mie i-mi plac foarte mult: "Femeile invata de la mama lor ce inseamna sa fii femeie, iar de la tatal lor afla ce valoreaza ca femeie." "Femeile indeplinesc stand langa inima lui Dumnezeu, o lucrare specifica, la care barbatii nu se pricep."

Ligia 8 septembrie 2009 la 22:05  

sigur, o recomand şi bărbaţilor. Revelatiile sufletului feminin, după cum este subnumită cartea, trebuie cunoscute şi de ei. Le+o recomand cu toată căldura.
P.S. Eu am citit cartea Eu, bărbatul ;))

Andrei 11 septembrie 2009 la 10:22  

și eu le-am citit pe ambele, dar sincer, m-am abținut cu greu să nu citesc Eu, femeia prima dată :)

cella 11 septembrie 2009 la 21:40  

acelasi autor are o carte se numeste Calatoria inimii - e de asemenea SUPERBA ;)

Trimiteți un comentariu