Epoca relaţiilor virtuale.... (partea 2)

Este mai greu să faci faţă unor prietenii reale, să înveţi să accepţi obiceiurile prietenilor în loc să te izolezi în faţa calculatorului. Cere mai mult timp să te întâlneşti cu prietenii, decât să stai de vorbă pe internet, chiar şi la miezul nopţii. Este mai uşor să-ţi faci o imagine bună la o persoană cu care nu te întâlneşti faţă în faţă, decât să stai cu teama că poate oamenii te vor respinge pentru vreun obicei mai ciudat pe care îl ai. Dar hai să fim cinstiţi, nu-i aşa că relaţiile acestea nu ne mulţumesc? Noi am fost creaţi cu dorinţa de a fi acceptaţi aşa cum suntem. Dumnezeu ne vrea responsabili în relaţiile noastre. El nu doreşte să lăsăm poate vechile prietenii pentru a cunoaşte nu ştiu ce persoane din cine ştie ce continent.

E adevărat, avem nevoie de relaţii, unii ne simţim bine dacă avem mulţi prieteni, dar nu poţi avea relaţii profunde cu multe persoane. Ai nevoie de un cerc restrâns de oameni cu care să te rogi, cu care să poţi vorbi liber despre tine şi problemele cu care te confrunţi. O figurină cu un zâmbet, nu-ţi spune mare lucru, nu poate fi înlocuită de binecuvântarea unei persoane care e lângă tine fizic, nu prin taste, de a te molipsi prin râsul ei.

Ştiţi, Diavolul este cel care se luptă să dezbine Biserica lui Hristos, şi ştie că cel mai important este să distrugă relaţiile reale dintre credincioşi. Cred că reuşeşte de multe ori, atunci când ne face să uităm de prietenii noştri preferând superficialitatea relaţiilor virtuale.

Nu spun să nu foloseşti internetul, însă foloseşte-l pentru a întreţine unele relaţii cu persoane care au plecat din ţară sau din oraşul tău şi acesta este mijlocul cel mai uşor de comunicare. Dar pentru prietenii care-i ai în acelaşi oraş, nu rata ocazia de a petrece timp fizic cu ei, de a te bucura de o relaţie reală şi o părtăşie biblică cu ei.

Doresc să îţi mai împărtăşesc un singur gând cu privire la această temă. Oare încercarea disperată uneori de a-ţi face noi prieteni şi poate a-ţi cunoaşte viitorul partener prin intermediul internetului, nu este o modalitate de a-i spune lui Dumnezeu: Doamne, văd că trebuie să fac eu ceva pentru a-mi lărgi cercul de prieteni, pentru a-mi cunoaşte partenerul. Mi-au spus ca să mă îngrijesc de înaintarea Împărăţiei Tale, şi că te vei ocupa Tu de mine. Dar văd că nu faci asta aşa cum doresc eu. Aşa că prefer să stau ore în şir pe internet vorbind cu tot felul de persoane, decât să merg să fac ceva pentru înaintarea Evangheliei Tale. Ştii, nu-mi eşti suficient.

©Ligia

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu