...înnoirea simţămintelor...

Filipeni 4:10 -12, 14Am avut o mare bucurie în Domnul, că, în sfârşit, aţi putut să vă înnoiţi iarăşi simţămintele voastre faţă de mine. Vă gândeaţi voi la aşa ceva, dar vă lipsea prilejul.

Nu zic lucrul acesta având în vedere nevoile mele; căci m-am deprins să fiu mulţumit cu starea în care mă găsesc.

Ştiu să trăiesc smerit, şi ştiu să trăiesc în belşug. În totul şi pretutindeni m-am deprins să fiu sătul şi flămând, să fiu în belşug şi să fiu în lipsă…….

Dar bine aţi făcut că aţi luat parte la strâmtorarea mea.

Din text se observă că filipenii au fost atenţi la nevoile lui Pavel, şi au făcut ceva în privinţa aceasta. Aşteptau un prilej ca să-şi înnoiască iarăşi simţămintele faţă de Pavel. Aceasta înseamnă că şi-au înnoit simţămintele şi altă dată.

Îmi place expresia a înnoi simţămintele, şi practic acest lucru putem să-l facem şi noi în relaţii cu ceilalţi şi în special cu fraţii noştri. Să fii atent la nevoile materiale, emoţionale, spirituale ale celor din jurul tău şi a răspunde acestor nevoi este ceea ce trebuie să facem ca şi creştini. Nu a te uita la tine, la nevoile tale, ci centrarea pe ceilalţi şi nevoile lor.

A spune o vorbă de încurajare, a oferi o masă caldă celor care au nevoie de aceasta, a te ruga pentru persoanele care trec prin probleme, a da o haină călduroasă unui frate în nevoie ...... pe scurt a observa nevoile altora şi a le împlini, nu doar să rămâi cu constatarea.

© Ligia

1 comentarii:

Anonim 16 octombrie 2009 la 21:08  

Totul ii vine la timp celui ce stie sa astepte...

Trimiteți un comentariu