NU E NICI UN ALT DUMNEZEU CARE SĂ POATĂ IZBĂVI CA EL

În cartea Daniel, în capitolul 3 este prezentată o experienţă măreaţă a 3 tineri evrei care se aflau în acel moment în Babilon sub conducerea lui Nebucadneţar.

O încercare grea pentru Şadrac, Meşac şi Abed-Nego: să-şi piardă viaţa pentru Dumnezeu sau să se închine înaintea chipului de aur, cum poruncise împăratul? Se pare că pentru ei nu a fost o alegere dificilă – ştiau bine răspunsul, de aceea nu văd nici o ezitare în răspunsul lor (v.17, 18: Iată, Dumnezeul nostru, căruia îi slujim, poate să ne scoată din cuptorul aprins, şi ne va scoate din mâna ta, împărate. Şi chiar de nu ne va scoate, să ştii, împărate, că nu vom sluji dumnezeilor tăi, şi nici nu ne vom închina chipului de aur, pe care l-ai înălţat!" )

Ce rezultă? Împăratul se mânie şi sunt aruncaţi în cuptorul de foc încins de 7 ori mai tare, însă Dumnezeu le trimite îngerul, focul nu-i atinge pe ei, doar le arde legăturile, sunt chemaţi de împărat să iasă afară şi când colo nici măcar nu miros a fum. Şi împăratul exclamă: Binecuvântat să fie Dumnezeul în care s-au încrezut cei 3 slujitori, NU E NICI UN ALT DUMNEZEU CARE SĂ POATĂ IZBĂVI CA EL.

O, ce mărturie!! Un împărat păgân recunoaşte măreţia singurului Dumnezeu adevărat datorită slujitorilor Săi.

Intrebarea este cum mă închin eu înaintea lui Dumnezeu ? Este EL alegerea mea la fiecare pas, iar în încercările care vin mi se pare de la sine înţeles să stau lângă El, să-I proclam suveranitatea, să-l aleg pe El, indiferent de consecinţele fizice? In cazul celor trei tineri, Biblia ne spune că doar ei au fost văzuţi neplecându-şi genunchiul în faţa statuii. Eu ce fac? Sunt gata să stau drept şi oamenii să-L vadă pe Dumnezeul cel Adevărat prin tot ceea ce fac, prin alegerile mele?

Vă doresc o săptămână plină de alegeri după voia lui Dumnezeu şi să fiţi martori veşnic încrezători în singurul Dumnezeu!

©Ligia

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu