Fascinant


“…am văzut pe Domnul şezând pe un scaun foarte înalt, şi poalele mantiei Lui umpleau Templul. Serafimii stăteau deasupra Lui, şi fiecare avea şase aripi: cu două îşi acopereau faţa, cu două îşi acopereau piciorele, şi cu două zburau. Strigau unul la altul, şi ziceau: Sfânt, sfânt, sfânt este Domnul oştirilor! Tot pământul este plin de mărirea Lui! Şi se zguduiau uşiorii uşii de glasul care răsuna, şi casa s-a umplut de fum.”

Isaia 6:1-4

Am citi textul acesta astăzi dimineaţa înainte de a pleca la muncă şi am rămas fascinată de măreţia Dumnezeului meu! Nu am putut să nu fredonez cântarea învăţată weekendul acesta la cor Tot pământul azi să tacă..., în care strofa a treia spune:

Serafimi cu şase aripi

Heruvimi preasfinţi privesc

Cu uimire-ascund ei faţa

Şi-ntr-un cântec Îl slăvesc.Aleluia...

Ce minunat, nu pot să nu rămân fascinată de un asemenea tablou. Nu se poate să nu mă închin cu reverenţă şi uimire înaintea unui astfel de Dumnezeu! Şi nu ştiu ce să mai zic. Poate e mai bine să stăm să adulmecăm această imagine a lui Dumnezeu, care stă pe tron, umple Templul cu poalele mantiei Lui, şi serafimii i se închină...după cum a văzut Isaia. Imaginează-ţi aceasta. Şi aceasta e doar o imagine pală a măreţului Dumnezeu.

Ce minunat e Dumnezeu!!!


© Ligia

1 comentarii:

Tafnat_Paeneah 18 noiembrie 2009 la 00:00  

"Ce minunat, nu pot să nu rămân fascinată de un asemenea tablou"
-ai vazut pe roaba mea "Ligia" e fascinata de Mine!
-Ce minunat sa auzi aceste cuvinte de la Cel PreaInalt!
-bucuria Domnului e taria ta Ligia!
Maranata!

Trimiteți un comentariu